lördag 16 november 2013

Nya fiskeprylar.

Och här är det jag köpte. :)

5 kommentarer:

  1. Black beast paravaner drar grymt bra, vart riktigt impad i söndags
    när jag provade Tunströmmers 4a!
    Dock tycker jag bättre om skottys utlösare.

    SvaraRadera
  2. Då har jag gjort ett bra köp då. :)
    Ska prova ett nytt trollingspö nu också, Patriot Corestick Mustard. 7 ft, Pro Series.
    Om det är ett bra spö så ska jag nog byta ut minna gamla. :)

    SvaraRadera
  3. Byt ut beteslåsen till såna här! Mycket smidigare och stannar på tafsen, kör också med riktigt långa tafsar!
    http://www.berkley-fishing.com/products/terminal-tackle/snaps-swivels/easy-clip-snapswivels

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det tipset. :)
      Får kika om det finns att köpa från någon svensk sida. :)

      Radera